2010 U.S.A ~ Canada

Dag 29; LAX - Schiphol - Ridderkerk

Om kwart over 11 landen we op Schiphol, een half uurtje vroeger dan gepland. Dat is lekker. Als we bij de bagage claim op de koffers staan te wachten belt Brendon, hij haalt ons op, dat hij inmiddels ook op Schiphol is.

We drinken nog een laatste koffie bij Starbucks en dan is de vakantie voorbij. De koffers gaan in de auto en om half twee zijn we thuis.

Morgen hebben we nog een dag om bij te komen, de koffers leeg te maken en de was te draaien, maar maandag moeten we toch écht weer aan het werk.

We hebben veel mooie en indrukwekkende dingen gezien. We hopen dat de videotapes gevonden worden, maar zo niet, dan hebben we 'gelukkig' van de drie parken, Yellowstone, Glacier en de Canadian Rockies, nog een gekochte dvd en, uiteraard, hebben we de foto's nog en héél veel herinneringen die niemand ons meer af neemt!!

We genieten nog even na en daarna weer plannen en sparen voor een volgende mooie reis.

Gerard en Paulien

Hallo luitjes.

Welkom thuis, hopelijk hebben jullie niet een al te groot kater gevoel, geniet nog maar ff na.
Bedankt voor de mooie verhalen en foto's. Op deze manier waren wij er ook een beetje bij.

Groeten uit de achterhoek en tot ziens.

roelf stuut

hallo anja en benny. ja, weer thuis de vacantie is zo weer over. weer een jaar vol met mooie beelden. maar morgen is er weer een gewone dag. wij gaan de 23ste 3 weken naar bulgarije. en daarna naar moskou, als het weer daar veranderd. maar afwachten. groetjes. roelf en innessa uut emmen. moi

roelf stuut

hallo, kom net bij de buren terug, oud ridderkerkers nog heel veel dank voor de 2ekaart. moi roelf