2010 U.S.A ~ Canada

Nog één keertje dan.....

We zijn inmiddels al weer drie weken thuis en ook al weer drie weken aan het werk. Helaas hebben we, sinds we thuis zijn, meer regen dan zon gezien en dat maakt het nog moeilijker weer in het ritme van alle dag mee te draaien.

Helaas nog geen nieuws te melden van Alamo en 'the lost tapes'

Undecided
. We houden wel contact via de mail en ze 'doen hun uiterste best', maar met nog geen resultaat, tot nu toe. Jammer. Misschien dat een telefoontje meer oplevert..... Nu de vakantie écht voorbij is en de foto's gesorteerd, missen we toch écht de bewegende beelden die bij onze reisverhalen horen....

We willen wel, alsnog, iedereen bedanken die met ons mee 'gereisd' heeft. Dankjewel voor jullie lieve, leuke reakties!! Wij vonden het leuk om, op deze manier, verslag te doen van onze vakantie en het was iedere ochtend weer een verrassing wie er een berichtje geplaatst had op de site. Nogmaals bedankt daarvoor!!!

We weten nog niet, hoe onze volgende rondreis er uit gaat zien, maar we verheugen ons er nu al op!! Zoals het er nu voor staat gaan we, waarschijnlijk, volgend jaar alleen naar Venice Beach om Mitchell, die een wereldreis gaat maken en eindigt in Los Angeles, daar 'op te halen'.

In ieder geval, wat ons betreft, tot een volgend reisverhaal!!

Liefs, Benny & Anja

Mitchell

Wow wat stoer van die jongen dat die dat doet !!
Gaaf zeg !
Ach, 2 weken venice beach is ook nie vervelend ;)

Harma

Dat vinden je ouders ook helemaal niet erg hoor Mitchell! Hahahaha