2010 U.S.A ~ Canada

Dag 27; Venice Beach - Solana Beach - Venice Beach, CA

Het is hier nu 2.28am, middernacht dus, beetje laat maar dat heeft een reden we komen net terug uit Solana Beach 110miles hier vandaan.........

De wekker loopt, vanochtend, om 7 uur af. We gaan ontbijten met Pat en we willen, uiteraard, niet te laat zijn. Om exact half negen rijdt hij de parkeerplaats van het hotel op. We lopen naar The Terrace en hebben daar, weer, een heerlijk ontbijt. Pat en Benny hebben een Trail 2+2+2, oftewel 2 French toast, 2 worstjes en 2 spiegeleieren, Anja heeft pancakes met vers fruit. Heerlijk!! Na het ontbijt lopen we nog samen de pier over en als we nog even in de hotelkamer zijn geweest is het, om kwart over tien, toch echt tijd voor hem om weg te gaan. Vanavond is er een benefit show in The Belly Up Tavern in Solana Beach en de band moet vroeg weg, voor een vroege soundcheck, i.v.m. een cocktailparty vooraf.

Als we terug op de hotelkamer bellen we eerst Mitchell; HAPPY BIRTHDAY!!, daarna, na een kort overleg, besluiten we om vanavond naar de show te gaan. We reserveren kaarten via het internet, draaien een routeplanner uit en, met behulp van Alfonso, regelen we een huurauto.

We hebben om 1pm met John en Maria afgesproken. Daar drinken we nog koffie/water, kletsen even bij, beloven dat we morgen nog gedag komen zeggen en dan wordt het voor ons tijd om te gaan. Het is écht superdruk op de weg. De I-5 is op sommige plaatsen 8 banen breed, we hebben nog nooit zoveel auto's bij elkaar gezien. We doen er 3,5 uur over, maar dan staan we toch bij de Belly Up voor de deur. We hebben nog tijd genoeg, dus gaan we eerst wat eten. Benny heeft chicken linguini en Anja heeft flourtortilla's met vis, salsa, blackbeans en quacamole. We nemen ook nog een heerijk dessert en dan is de zaal inmiddels open en kunnen we naar binnen. We vinden een mooi plekje aan de zijkant van het podium.

Er is een voorprogramma van een band, waar ik de naam zo snel niet meer van weet

Undecided
, maar het klonk in ieder geval goed.

Nog voor Venice start komt Mark ons 'begroeten', hij is 'boos', we zijn al 4 weken in de V.S en we hebben hem niet gebeld en niet gemaild.....SORRY!!

De show is geweldig. Alleen uptempo en na 13 songs stappen we over van Venice naar de Pine Mountain Logs voor nog eens 10 songs. What a treat!!

Na afloop blijven we, uiteraard, nog even plakken voor een praatje met de Lennons, maar als het kwart over 12 is moeten we toch écht weg. het is nog 2 uur rijden naar Venice Beach. We nemen afscheid van Mark, Kipp, Michael en Pat, zeggen nog snel gedag tegen Dianne Trantis en om half 1 rijden we weg, Het is nu, gelukkig, niet druk op de weg en binnen 2 uur zijn we weer terug in het hotel.

Wat een heerlijke afsluiting van deze vakantie!!

Tjergina

Wat leuk dat jullie toch nog de gelegenheid hadden een show bij te wonen. Super!
Goeie vlucht terug!

roelf stuut

goeie vlucht terug. het waren mooie verhalen, bedankt. moi roelf