2010 U.S.A ~ Canada

Dag 26; Venice Beach, CA

Hebben we ons al niet zo druk gemaakt, de afgelopen week, vandaag doen we wel héél rustig aan. Om kwart voor 12 (local time) speelt Ajax de return wedstrijd voor de Champions Leage en dat wil Ben graag via internet radio volgen. Als we terug komen van het ontbijt is het niet de moeite om nog ergens heen te gaan. We ruimen de hotelkamer en Benny z'n koffer op....... ook nuttig.

Als de tweede helft begint en Ajax inmiddels met 2-1 voor staat gaat Anja naar het strand. De zon schijnt en de lucht is blauw, perfekt weer dus. Benny heeft om 2pm een afspraak met Sean van The House of Ink, hij laat de cover van de 'On de border' cd van de Eagles op zijn rug zetten. De wedstrijd eindigt in 3-3, wat betekent dat Ajax door is naar de volgende voorronde.

Om 6pm zijn we allebei weer terug in het hotel.

We eten, voor de laatste keer deze vakantie, bij The Terrace. Anja gaat voor de, écht overheerlijke, lam chobs, met de couscous, de groenten en de mintsauce en Benny heeft bbq ribs met cowlslaw. Als nagerecht gaan we voor de profiterolles en de three chocolate mousse cake. We halen nog een paar boodschappen bij Alan's Market en gaan dan terug naar het hotel.

Straks, vlak voor we naar bed gaan en het in Nederland inmiddels 5 augustus is, zullen we Mitchell nog even bellen....HAPPY BIRTHDAY!!!!! XXX