2010 U.S.A ~ Canada

Dag 25; Venice Beach, CA

Het is, alweer, bewolkt als we wakker worden..... Na het ontbijt gaan we dus, nog maar een keer, aan de wandel. We kopen nog 2 korte broeken en 2 shirts voor Benny en blijven een tijdje kijken bij Muscle Beach, de openlucht fitnessruimte aan het strand. Er wordt weinig gesport, maar wel veel 'geshowd'

Wink

We lopen door tot aan Windward Av. en gaan dan via Mainstreet naar Abbott Kinney Blvd. Daar drinken we, op advies van John, koffie bij Intelligentsia. Het is een beetje industrieel ingericht en elke kop koffie wordt vers gezet. Anja heeft decaf, wat met een filter opgeschonken wordt en Benny heeft cappuccino. Als de bonen gemalen zijn en de koffie gezet is wordt de melk er zodanig bijgeschonken dat er een hartje van koffie/melk op de koffie ontstaat. Een waar kunstwerk en, het moet gezegd worden, de smaak is ook nog heerlijk.

We lopen Abbot Kinney uit tot N. Venice Blvd en lopen die weer uit tot we terug zijn op O.F.W., daar vandaan lopen we over het strand terug naar de pier en dan via Starbucks (Frappuccino) weer terug naar het hotel.

Als we, een half uurtje, in het hotel zijn breekt ineens de zon door. Omkleden dus en naar het strand. Daar blijven we tot half 5.

We willen gaan eten bij de Whaler bar & grill, maar daar is alles vol. We hebben gisteren bij The Terrace gegeten en, nadat we nog wat menukaarten geinspecteerd hebben op Washington Blvd eindigen we toch weer bij Islands. Benny heeft, voor het eerst deze vakantie een Burger Hawaii en Anja heeft chicken wraps.

Terug in het hotel werken we de website bij, helaas is er niet zoveel bijzonders meer te melden, en kijken we nog wat tv.

Morgen heeft Benny een afspraak bij het Venice Beach House of Ink.....