2010 U.S.A ~ Canada

Dag 24; Venice Beach, CA

We zijn, voor de verandering, weer een keer wat vroeger wakker. Na de koffie/thee gaan we lekker ontbijten. We lopen ook meteen even langs de receptie, er lekt een waterslang achter het toilet en de halve badkamer staat nu blank. Ze beloven het zo snel mogenlijk te repareren.

Het is wéér bewolkt, nog even geen strandweer, dus wandelen we O.F.W nog maar een keer uit. Het is een stuk rustiger dan gisteren. We kopen nog wat shirts en lopen dan weer terug naar het hotel. We zetten eerst koffie en besluiten dan, het is nog steeds bewolkt, naar de pier te lopen en een fiets te huren. We fietsen over het beach-bike-pad naar 3rd Street Promenade in Santa Monica, waar we bij de A&F store nog wat shirts kopen. Daarna fietsen we weer terug naar V.B.

We leveren de fietsen in en drinken bij Starbucks een double chocolate chip Frappuccino met whipped cream, oftewel een chocolademelk met fijngemalen ijs en chocolade met slagroom. Jammie!!! Benny heeft een warme double iced cinammonrol erbij en Anja crackers and cheese.

Terug in het hotel checken we mail en website. Helaas nog steeds geen nieuws over de 'lost tapes'. Het lek in de badkamer is inmiddels wel gerepareerd.

We eten weer bij the Terrace. Benny heeft pasta met chicken Parmezan en Anja heeft clam chowder (vissoep) en gestoomde mossselen. We doen nog wat boodschappen bij de supermarkt en gaan dan terug naar het hotel.