2010 U.S.A ~ Canada

Dag 23; Venice Beach, CA

Het is zondag dus, in plaats van, het continental breakfast van het hotel gaan we naar The Terrace en ontbijten daar. Benny heeft eggs Benedict met pitabrood en hash browns (rösti) en Anja heeft French toast met 2 eggs sunny side up en 2 sausages (die Benny opeet). Jammie.

Na het ontbijt lopen we naar O.F.W. Het is heerlijk zonnig weer en superdruk. Het is weekend én er is een Hare Krishna festival aan de gang. Overal kraampjes met free food & drinks. Benny krijgt zelfs een gratis condoom aangeboden

Laughing
.We winkelen wat en nemen een kijkje bij het skate-park. Niet normaal wat sommige mensen kunnen op een skateboard. Op de terugweg lopen we even bij Maria langs, die aan het werk is bij Animal House. We komen weer naar buiten met een Vest (Anja), een Eagles shirt (Benny) en een skate shirt (beloofd aan Robin). We willen nog ergens iets drinken, maar de terrassen zijn werkelijk overvol, dus we kopen een bak vers fruit (aardbei/meloen) en eten die bij het basketbalveld in het gras op. We kopen nog een shirt voor Rosa (ook beloofd) en gaan dan terug naar het hotel.

Na de koffie gaan we nog voor anderhalf uur naar het strand. Er staat veel wind en de golven zijn superhoog. Heerlijk.

We eten bij Islelands. Benny heeft wraps met kip en Anja heeft soft taco's met vis. We nemen nog een Sunday ijsje na en gaan dan terug naar het hotel.

Mitchell

VERGEET JE MIJ NIET !!

Pa & Ma

Wouuuw wat eten we weer lekker

Tjergina

Nu we er zelf geweest zijn, weet ik precies waarover je schrijft. Dus nog leuker om te lezen dan voorheen.
Groetjes!