2010 U.S.A ~ Canada

Dag 22; Venice Beach, CA

We hebben een rustige dag achter de rug en niet zo veel gedaan. Doordat we gisteravond wat later naar bed zijn gegaan, zijn we ook wat later wakker, maar gelukkig kunnen we, in het weekend, tot half elf ontbijten in het hotel.

Het is, helaas, fris en bewolkt en eigenlijk helemaal geen Venice Beach weer

Frown
. We wassen nog wat kleding, kopen wat kaarten en schrijven die meteen en we vullen op de site van Alamo een lost and found formulier, voor de videotapes, in. Courtney, van het hotel, doet vreselijk haar best voor ons, maar het is erg lastig om iemand van Alamo in Seattle aan de telefoon te krijgen. We blijven hopen!!!

Om twee uur wordt dan toch de lucht blauw en gaat de zon schijnen. We kleden ons om en gaan naar het strand. Als we, na een paar uurtjes, terug naar het hotel lopen, nemen we wat te snacken (shrimp-egg-rolls) mee.

Om acht uur gaan we eten bij The Terrace. Hier eten we, als we hier zijn, altijd wel één of twee keer. We hebben allebei lam chops, met rijst en gegrilde groenten. Heerlijk. We nemen ook nog een nagerecht. Three chocolate mousse cake. We nemen er één voor samen. Zalig.

Hopenlijk is het morgen wat beter/zonniger weer, dan gaan we weer eens met het fototoestel op pad.