2010 U.S.A ~ Canada

Dag 21; Venice Beach, CA

We slapen lekker uit. Om elf uur, na de koffie/thee/douchen en het ontbijt gaan we naar J&M. We leveren de tas met Dutch stuff in en genieten van een overheerlijke mok van John z'n koffie.

We blijven tot één uur en lopen dan terug naar het hotel. Daar besluiten we om naar Santa Monica te lopen. Van (Venice)pier tot aan (S.M)pier is ongeveer drie kwartier lopen en we gaan tot Third street Promenade, dus we zijn, ruim, een uur onderweg. We winkelen wat, drinken koffie bij Starbucks, kopen een dvd bij Barnes & Noble, shoppen nog wat bij A&F en nemen dan een taxi terug naar VB.

Inmiddels heeft Maria gebeld, ze heeft Indonesish gekookt en vraagt of we komen eten. Jammie!!

Rond zeven uur zijn we bij J&M en om half twaalf zijn we weer in het hotel terug, We hebben heerlijk gegeten (complimenten aan de kok

Wink
) én we hebben een super gezellige avond gehad, met dank aan J&M (ThnXX so much guys) én de buren (It was really nice meeting you)!!!

We drinken nog thee/koffie en gaan dan, moe maar voldaan, naar bed.

Mitchell

Zijn die bandjes nu al terug gevonden????

Pa en Ma

Wij vragen ons ook af heb je al wat gehoord of de
bandjes
gevonden zijn we hopen van wel
groetjes van ons

roelf stuut

HET, goeie leven moi

Benjamin

NEE SORRY DIE BANDJES ZIJN LOST................................. maar gelukkig hebben we de foto,s nog pfffffffffff

Brandon

Hehe na 21 verhalen eindelijk A&F!!! Is t gelukt allemaal? .-)