2010 U.S.A ~ Canada

Dag 20; Venice Beach, CA

We slapen tot half negen uit. Lekker gevoel, dat we niet meer zo op de tijd hoeven te letten. We maken thee/koffie en dan komen we tot de gruwelijke ontdekking dat onze videobandjes, met de beelden van deze vakantie, nog onder de passagierstoel liggen in de huurauto, die we dus eergisteren achtergelaten hebben in Seattle!!

Undecided
Yell
Frown
. Als we een beetje bijgekomen zijn van de schrik gaan we douchen en daarna, pas om kwart voor tien, ontbijten. Benny heeft warme wafels met Maplesyrup en Anja twee geroosterde boterhammen, één met jam en één met banaan.

Na het ontbijt wassen we wat kleding en checken de internetsite van Alamo. Er is een 'lost and found' formulier, wat je in kunt vullen, maar we gaan eerst bij de hotelbalie vragen of zij voor ons, telefonisch, willen informeren.

Om elf uur gaan we op pad. We hebben om één uur met John en Maria afgesproken op het dakterras van het Erwin hotel. Er zijn nog wat andere 'Dutchies' in VB, die morgen terug naar Nederland vliegen, dus is het wel gezellig om met z'n allen nog even wat te drinken, maar eerst leggen we aan Alfonso (van het hotel) uit wat er aan de hand is en hij belt meteen de Alamo in Seattle voor ons. Ze beloven het uit te zoeken en met een half uurtje terug te bellen. We horen het wel.

We lopen op Ocean Front Walk als we halverwege Pat (Lennon) tegen komen. Hij is met wat, ook Nederlandse, vrienden aan het shoppen. We spreken af dat we hem na het weekend bellen. We kopen, bij de Indian Store nog een spijkeroverhemd voor Ben en een tafelkleed en dan is het tijd om richting het Erwin hotel te lopen. We zijn de eerste en genieten, nog even, van het uitzicht. Je kunt, van af hier, heel VB overzien. Je kijkt van de Venice Pier tot de Santa Monica pier en aan de andere kant ligt Los Angeles, je kunt zelfs het Hollywood sign zien staan. Als de andere Dutchies er zijn komen ook Maria en John er aan en zelfs Rich Mangicaro (muzikant en speelt soms percussie bij Venice) komt nog even langs. Het is gezellg, jammer dat de hotelbar nog niet open is, dus we doen het met cola, water en een zak chips, die snel uit de hotelkamer opgehaald wordt.

Als we weggaan wensen we de Dutchies nog een goede reis naar huis, John en Maria zien we nog later deze week. We lopen nog een stukje O.F.W. verder af en gaan dan, met een bakkie Starbucks, terug naar het hotel.

Vanavond eten we bij Mercedes, 5 minuten lopen van het hotel. Anja heeft surf en turf (Filêt Mignon en scampis) Benny heeft een half varken nog aan het bot, zo ziet het er uit in ieder geval.

De eerste dag VB zit er al weer op....

Harma

Hoop voor jullie (en voor ons :-) ) dat de bandjes worden gevonden! x

Tjergina

Wij zijn inmiddels zo'n beetje helemaal gepakt, klaar om morgen te vertrekken. We vonden het erg gezellig vandaag en waren erg blij jullie te ontmoeten (al was het alleen al omdat jullie een camera bij jullie hadden). ;-)
We wensen jullie nog een fijne vakantie verder en net zo'n fijne tijd als wij hebben gehad in Venice Beach.
Groetjes,
Hans en Tjergina
(We hopen nog te horen dat jullie video's terecht zijn.)