2010 U.S.A ~ Canada

Dag 13; Glacier N.P, MT - Banff, AB (Canada)

Na weer een overheerlijk ontbijt, checken we uit en rijden we richting Canada. We zullen bijna de hele dag in de auto doorbrengen.

Het is niet zo heel ver naar de grens. Paspoorten worden gecontroleerd en na een aantal vragen, waar komen jullie vandaan, hoe lang blijf je hier, ga je weer terug naar de VS, hebben jullie alcohol/tabak in de auto (waarop Benny nee zegt. Hij vergeet, voor het gemak, het bier en de shag) en hebben jullie een vuurwapen?? Wenst hij ons een goede reis en kunnen we door rijden, British Columbia in.

We drinken een paar keer koffie en eten een hotdog onderweg. Het is al bijna 5 uur als we in Bannf, bij het hotel aankomen. We checken in. Yeahhh, we hebben weer telefoon en internet (tegen betaling) en een wel héél deftige kamer. Double queen beds, een koelkast een twee-zits bank én een flatscreen t.v., het kan niet op vandaag.

Er rijd een hotelshuttle naar Banff, met een Nederlandse chauffeur, daar maken we dus maar gebruik van. We kijken wat winkeltjes, drinken koffie bij Starbucks en gaan dan, met de shuttle weer terug naar het hotel.

We werken, na weer 2 dagen zonder internet te hebben gezeten, de site bij en gaan dan naar bed.

Morgen rijden we naar Jasper.

Sandra & Henri, Ed, Wilma, Cynthia, Mike én Bobby hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan!!

Harrie

Hoi Anja, Benny,

het ziet er echt fantastisch uit en kan me voorstellen dat jullie het helemaal geweldig vinden. veel plezier verder.