2010 U.S.A ~ Canada

Lieve allemaal.....

Even een berichtje buiten de reisverhalen om.

We wilden jullie even laten weten dat wij het super leuk vinden, dat jullie ons via reis-mee volgen.
Iedere avond schrijven we ons verslag en iedere ochtend kijken we of er nog reacties zijn.

Op deze manier lijkt het of we 'samen' op reis zijn (met dank aan pa & ma Tholenaars voor de
laptop!).

We gaan proberen dit de hele vakantie vol te houden.

Lfs en groetjes, Benny & Anja XX

mitchell

Anders ga je een keer achter die computer vandaan en genieten van je vakantie !!

Harrie

Hoi Anja en Benny,

leuk om jullie verhalen te lezen en zo te lezen hebben jullie het weer uitstekend naar jullie zin. Genoeg indrukken in zo een 1ste week. Veel plezier verder en je hoort nog.

Tjergina

Ik vind het ook heel leuk om met jullie 'mee te reizen'. Elke dag een stukje en wat foto's. Het werkt aanstekelijk, misschien doen we ook ooit nog eens zo'n vakantie. Veel plezier, goeie reis!

roelf stuut

ben nog een klein berichtje, de buurvrouw heeft de kaart ontvangen. heel veel dank.

Gerard en Paulien

Hallo vakantiegangers;
Leuk zeg om de trip van jullie zo mee te mogen maken krijgen wij ook een indruk van hoe het daar is.
Ben in z`n sas zeker met die JEEP onder z`n kont.
We blijven jullie volgen enne GENIETEN hè.
groetjes van ons uut varsseveld

ruud en miranda

hey vakantiegangers,

zo te lezen hebben jullie het wel naar je zin. wij gaan morgen aan de vakantie beginnen. vandaag nog even koffers inpakken en opruimen. we blijven jullie wel volgen hoor. groeten en nog een fijne tijd daar aan de andere kant van de wereld.

maria Manusama

Vinden het ook leuk om mee te lezen. Maar ook genieten he?!--Computer kan tijdrovend zijn...zonde van je vrije tijd!