2010 U.S.A ~ Canada

Dag 5; Keystone, SD - Sheridan, WY

We rijden vandaag van Keystone naar Sheridan, een afstand van 265 miles. We hebben dus, bijna, de hele dag in de auto gezeten en niet zo veel te vertellen.

Nadat we getankt hebben, rijden we naar Rapid City, daar gaan we de Interstate op. Het is haast niet voor te stellen, als je hier niet bent, maar we rijden dus 240 miles, bijna, recht door op dezelfde weg. Alleen het landschap verandert. Van de Black Hills, door de weilanden, de velden en de vlaktes naar de besneeuwde bergtoppen van het Bighorn National Forest.

We stoppen een paar keer voor koffie en om de benen te strekken en we kopen een sandwich bij de benzinepomp die we bij een picknick area, in het zonnetje, opeten.

Om drie uur zijn we bij het hotel, we checken in en maken een wandeling door het winkelcentrum, hier aan de overkant, op zoek naar een restaurant zonder burgers en fries. Taco Bell is alles wat we tegenkomen

Frown

Terug in het hotel komen we tot de ontdekking dat het hotel zelf een restaurant heeft, waar we inmiddels heerlijk hebben gegeten. Benny heeft languini met lemon chicken en Anja heeft steak met lobstersauce, mash potatos en gegrilde groene asperges. Mmmmmmm.

Het is nu half 9 en we liggen met koffie en thee voor pampus op bed. Het wordt niet laat, that's for sure!!

Morgen een korte rit, van 150 miles naar Cody, de stad van Buffalo Bill, Butch Cassidy and the Sundance Kid.....

Talk to you laterrrrrrrrrrrrr