2010 U.S.A ~ Canada

Dag 3; Cheyenne, WY - Keystone, SD

Om 7 uur zijn we wakker en na een écht heerlijk ontbijt met geroosterd brood, scrambles eggs, bacon, worstjes, eggybread met maplesyrup, cornflackes, yoghurt, vers fruit, koffie en jus d'orange, checken we uit en rijden om half 10 weg.

We rijden vandaag 295 miles. Eerst door het weidse van Wyoming, met miles en miles highway met links en rechts alleen maar groene velden, daarna slingert de weg zich door de heuvels om te eindigen in de Black Hills (er steekt een hert vlak voor de auto de weg over) van South Dakota.

Keystone is een druk, cowboy stadje vol met toeristen. Als we hebben ingecheckt maken we maar meteen een wandeling. We laten een sepia foto maken in wild West stijl, drinken wat op een terras terwijl we op de foto, ingelijst en wel, wachten en eten daarna ribeyesteak (Benny) en garnalen (Anja), met één bolletje vanille ijs in een kommetje na.....

Inmiddels is het kwart voor elf en bedtijd. Morgen gaan we naar Mount Rushmore. We slapen 2 nachten in dit hotel, dus we hebben de hele dag de tijd.

Groetjes Benny en Anja

Marja

Leuk om jullie zo te volgen, net of je een beetje meereist. Jullie passen goed in die sfeer op de foto, net echt, nieuwe trouwfoto?

Pa & Ma

He Cowboys mooie foto heb hem al afgedrukt
we genieten mee met jullie Gaaf zo,n weblog,