2010 U.S.A ~ Canada

Dag 2; Denver, CO - Cheyenne, WY

Zo, het is hier nu half 8, dus de tweede dag zit er bijna op. Een rustige dag, maar dat mag ook wel na de drukke, lange (24 uur wakker) dag van gisteren.

Na het, behoorlijk karige, ontbijt (cornflackes, fruit en mini bagels) van vanochtend reden we rond half 10 weg uit Denver. De rit naar Cheyenne is maar 108 miles (ong 170km) dus we hebben geen haast, maar we willen wel graag de wedstrijd, die hier vanmiddag om half 1 wordt uitgezonden, zien. Van de 108 miles rijden we er 90 op de zelfde I-25, dus we bereiken zonder problemen, en zeker op tijd, het Holiday Inn hotel. De kamer is, uiteraard, nog niet klaar, maar als we vertellen dat we vroeg zijn, vanwege de voetbal, gaat een medewerker van het hotel meteen stoelen klaar zetten voor een bigscreen tv in de lobby

Laughing
. Hij is fan van het 'Orange-team' en baalt dat hij moet werken, maar hij belooft dat hij stiekum een aantal keren langs zal komen om toch nog wat van de game te kunnen zien.

We gaan, lopend, eerst naar de supermarkt voor water, Dr. Pepper, chips en dipsaus en naar de liquerstore voor bier en als we terug komen hebben we nog precies een kwartier voor dat de wedstrijd begint. Als we in de stoelen voor de tv plaatsnemen, komt de hotelmedewerker meteen de tv aanzetten. Wij zijn er klaar voor.

Het is een echte finale wedstrijd. Zowel Nederland als Spanje speelt, zeker in de eerste helft rommelig. De tweede helft is, in eerste instantie, beter voor Nederland, maar naar mate de wedstrijd én de gele kaarten vorderen is het toch Spanje dat meer en meer aan de bal én gevaarlijker is. De uitslag hoef ik jullie niet te vertellen, want ook aan deze kant van de wereld mist Robben twee dotten van kansen en ook aan deze kant van de wereld gaat Heitinga van het veld met rood. We verliezen met 0-1. Jammer, maar over het hele tournooi gezien is Spanje, voor wat ons betreft, de verdiende wereldkampioen.

Na de wedstrijd is de kamer klaar en als we de koffers boven hebben gebracht lopen we naar de Burger King aan de overkant. We hebben nog geen lunch gehad en beginnen nu wel trek te krijgen. Ben neemt een chicken delight menu en Anja neemt een salade (verlept) en onion rings (niet zo lekker als thuis). Conclusie, geef ons, als het dan toch 'fastfood' moet zijn, de McDonalds maar. No more Burger King deze vakantie!! Jakkie

Undecided

Terug in het hotel, doen we even een middag dutje. Het tijdsverschil ( het is inmiddels ver na middernacht in Nederland) én de drukke, lange dag van gisteren zitten nog in de benen.

We zullen zien wat en en waar we vanavond eten en laat zal het vast ook niet worden.

Jammer dat we niets van Cheyenne gezien hebben, maar de wedstrijd was vandaag tóch belangrijker.

Morgen rijden we van Cheyenne naar Keystone vlakbij Mount Rushmore, waar we 2 nachten zullen blijven. Een afstand van 295 miles.

Talk to you tomorrow.

Gr. Benny & Anja

Pa en Ma

hallo reizigers niet zo n beste wedstrijd he
maar zo te zien en telezen vermaken jullie je wel
met die mooie Jeep, hoe is het weer daar ook goed?
we kijken uit naar het volgene verhaal
Groeten uit Bolnes

Maria Manusama

Leuk verhaal mooie foto's! Ontwijk de fastfood restaurants! Zoveel meer te eten in USA!