2010 U.S.A ~ Canada

De avond voor vertrek.

Het is inmiddels bijna 22.00 uur en alles staat klaar.

Vanmiddag op het reisbureau al ingecheckt, iets wat we normaal thuis, via internet, doen maar dat wilde vanochtend niet lukken. Daar hoorde ik ook dat we maar één koffer p.p. mogen inchecken i.p.v. twee. Beetje jammer, want we hebben net een kleine koffer gevuld met allerlei 'Dutch stuff' (Brinta, pannenkoekmix, chocola, drop ed) voor John en Maria. Thuis dus alles maar overgepakt in een grote trolleytas, die nu dus mee gaat als handbagage. Verder hebben we ook nog een tas met de roadatlas, de wegenkaarten, wat toeristengidsen én de laptop en samen met de foto- en filmapparatuur wordt het dus nog aardig sjouwen op Schiphol.

We weten inmiddels ook dat we van Schiphol naar Minneapolis twee windowseats hebben, maar van Minneapolis naar Denver helaas niet, dan zitten we in het middenpad.

De wekker staat op05.00 uur (ajjj), Brendon is hier om 06.00 uur en brengt ons naar Schiphol.

Wij zijn er klaar voor.

Het volgende berichtje komt, als het goed is, vanuit het hotel in Denver!!

Tot dan!!

marja

Hoi Benny en Anja, ik hoop dat jullie lekker slapen met deze warmte zodat jullie fris aan jullie reis beginnen, Een goeie reis gewenst, ook van Henk xx

Tjergina

Goede reis en een heel fijne vakantie. Wie weet tot 28 of 29 juli in Venice Beach!

Maria Manusama

Oopss..sorry van die extra koffer en al the Dutch stuff:(((
Op naar het volgende bericht:)