2010 U.S.A ~ Canada

The lost tapes

WOOOHAAAAHHHHH !!!!

Na een aantal emails, een aantal telefoontjes naar Alamo Rental Car én heel veel geduld hebben we zojuist het verlossende telefoontje gekregen; THE LOST TAPES ARE FOUND!!

En het zijn écht onze bandjes. De dame aan de telefoon wist te melden dat er op één van de bandjes 'handwritten' Venice Cruise staat en ja dat zijn onze bandjes. We're sooo HAPPY!!

Ze worden deze week nog met de UPS/ post verscheept/verstuurd. Geen idee hoe lang het duurt voor ze hier zijn, maar who cares?? De bandjes zijn terecht en onderweg. We kunnen nog wel wat geduld opbrengen :))

Natuurlijk hebben we de foto's nog, maar deze bewegende beelden......... de vlucht naar Denver..... Mount Rushmore......Old Faithful in Yellowstone........de eekhoorn, die in z'n holletje van een gekregen crackertje zit te snoepen.............de Columbia icefields en de beer, vlak naast de auto, in Jasper NP....... zoveel beelden, zoveel herinneringen, onbetaalbaar!!!

Zodra de tapes ook daadwerkelijk de Karper gevonden hebben laat ik het jullie weten.

Voor nu; WOOOOOOHAAAAHHHHHHH !!!!!

Harma

En nu maar hopen dat ze niet zoek raken met de post! Dat zou wat zijn zeg! :-)

Tjergina

Geweldig, wat een goed nieuws! Wat zullen jullie blij zijn.
Harma, wel positief blijven, hè. 't Is een zootje bij de post, dat wel, maar twee keer 'lost' zou wel heel toevallig zijn.

Anja

Yep, super blij!!
Ze worden zo verstuurd dat ze 'trackable' zijn, dus we hebben er alle vertrouwen dat we, over een paar weken, de vakantie tapes kunnen bekijken!!

Maria

Wat ontzettend geweldig nieuws zeg! Al die mooie herinneringen en wat je zegt bewegende beelden is toch weer anders. Ben heel blij voor jullie!
xxoo